Karriere
Ledige stillinger / Ledige jobs
Service-tekniker
med lyst til luftforandring - hver dag...
LESNI A/S søger dynamiske og selvstændige service-teknikere til at forestå service, drift support og idriftsættelse af vore specialanlæg for industriel luftrensning i ind-og udland.
Arbejdsområder
• Service og forebyggende vedligehold på komplette anlæg.
• Drift support af anlæg i ind- og udland.
• Gennemførelse af idriftsætning og commissioning af anlæg i samarbejde med projektledere.
• Deltagelse i formontage af anlæg i Danmark.
Vi tilbyder
• Et spændende job med gode muligheder for personlig udvikling.
• Selvstændige og afvekslende opgaver.
• Et godt udviklingsklima i en vækstvirksomhed.
• En fri omgangstone og engagerede kolleger.
Vi forventer
• At du udadvendt og har en åben og positiv indstilling til kundeservice.
• At du er indstillet på at indgå i et teamwork og har team spirit og er fleksibelt indstillet.
• At du har sprogkendskab og er indstillet på rejseaktivitet i ind- og udland.
• At du eventuelt har erfaring med styringer baseret på Siemens og/eller Allen-Bradley.
Ansøgning
Sendes til LESNI A/S, att.: Jan E. S. Hjort, Kornmarken 7, 7190 Billund
eller på: jes@lesni.com
Yderligere information om stillingerne kan fås ved kontakt
til: Jan E. S. Hjort på 21 72 66 95
Salg- og serviceassistent
LESNI A/S er en international aktør inden for luftrensning og ren teknologi. Virksomheden udvikler og producerer kundespecifikke anlæg, der anvendes på tværs af brancher som medicinal-, møbel-, metal-, farve- og fødevareindustrien. Med installationer i hele Europa, Amerika, Asien og Australien spiller LESNI A/S en central rolle i at sikre renere luft og bedre arbejdsmiljø. Organisationen er i vækst og kendetegnes af en kultur, hvor kvalitet, specialisering og kundetilpassede løsninger er i fokus.
Om jobbet
Stillingen som salgs- og serviceassistent er en central funktion på organisationens hovedkontor i Billund, hvor du vil fungere som bindeled mellem kunder, serviceteam og administration.
Rollen kombinerer både administrative og koordinerende opgaver med kundekontakt og kræver en person, der er god til at skabe struktur, har et solidt overblik og formår at sikre en smidig proces fra tilbud til levering.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Udarbejdelse og håndtering af service- og reservedelstilbud samt ordrebehandling
- Planlægning og koordinering af opgaver for serviceteamet
- Indkøb og forsendelse af reservedele
- Opdatering og vedligeholdelse af varekort og prislister i Navision
- Kundesupport i forbindelse med reservedele og serviceopgaver
- Telefonbetjening samt øvrige administrative ad hoc-opgaver
Om dig
Du trives i en rolle med bred kontaktflade, og du formår at skabe struktur i en travl hverdag. Du kommer med en indgående erfaring fra kundeservice, salgssupport eller lignende administrative funktioner, og du evner at kombinere selvstændighed med samarbejde. Du arbejder disciplineret og fleksibelt, og du formår at bevare overblikket i pressede situationer. Solide sproglige kompetencer på engelsk er nødvendige, og kendskab til tysk er en fordel. En teknisk forståelse – eventuelt opnået gennem tidligere stillinger eller uddannelse – vil styrke dine muligheder i rollen, men er ikke et krav.
Virksomheden tilbyder
LESNI A/S tilbyder en stilling med stor alsidighed og en arbejdsdag præget af variation og ansvar. Du får mulighed for at udvikle både dine faglige og personlige kompetencer i en international virksomhed i vækst. Du bliver del af en uformel og uhøjtidelig kultur, som er præget af engagerede kolleger, der værdsætter samarbejde og professionalisme. Stillingen giver en unik mulighed for at blive en del af en dynamisk organisation med stærke værdier og et internationalt perspektiv.
Interesseret?
Så upload dit CV i linket. Vi glæder os til at høre fra dig!
Salgs- og Serviceassistent, LESNI A/S, Billund - Ansøgningsskema